Ημερήσια Εκδρομή στην Εύβοια

Αριθ. πρωτ. ΔΤ-1323

14 Ιουνίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016, πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή της Λέσχης μας στην περιοχή της κεντρικής Εύβοιας και συγκεκριμένα στο χωριό Προκόπι, όπου βρίσκεται ο μεγαλοπρεπής ναός του Οσίου Ιωάννη του Ρώσσου, στην Παραλία Πολιτικών και τη Χαλκίδα.

Αρκετά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Λέσχης, μαζί με συζύγους, παιδιά και καλούς φίλους, γίναμε γρήγορα μια όμορφη μεγάλη παρέα, αποφασισμένη ν’ απολαύσει τη χαρά της εκδρομής. Το άνετο και πολυτελές μεταφορικό μας μέσο ξεκίνησε στις 8.00 το πρωί από την Πλατεία Τερψιθέας του Πειραιά με ενδιάμεση στάση για καφέ και …ξεμούδιασμα στην παραλία της Νέας Αρτάκης.

Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για το Προκόπι σε μια διαδρομή μέσα σε πευκόφυτο δάσος και με συντροφιά τα ήρεμα νερά του ποταμού Κηρέα και το γνωστό πλατανόδασος, ιδανικό για κατασκήνωση και περπάτημα.

Φτάνοντας στον προορισμό μας επισκεφθήκαμε τον μεγαλοπρεπή ναό του Οσίου Ιωάννη του Ρώσσου και προσκυνήσαμε το θαυματουργό λείψανό του, που είναι τοποθετημένο σε κρυστάλλινη λάρνακα.

Μετά από μια σύντομη γνωριμία με τον χώρο που περιβάλλει τον ναό και τα καταστήματα που διαθέτουν παραδοσιακά προϊόντα τοπικής παραγωγής, αναχωρήσαμε με προορισμό την Παραλία Πολιτικών, όπου μας υποδέχτηκε το εκλεκτό μέλος της Λέσχης καπετάν Άνθιμος Βασιλάκης (απόφοιτος 1956) με την σύζυγό του, οι οποίοι λειτούργησαν ως γενναιόδωροι οικοδεσπότες και μας πρόσφεραν ένα πλουσιοπάροχο γεύμα σε επιλεγμένο εστιατόριο της παραλίας.

Με την ευκαιρία της συνάντησής μας αυτής είχαμε την τιμή να επιδόσουμε στον καπετάν Άνθιμο Βασιλάκη αναμνηστική πλακέτα με τον Θυρεό Λέσχης εις ένδειξη αναγνώρισης και εκτίμησης της μεγάλης προσφοράς και στήριξής του.

Μετά το γεύμα μας στην Παραλία Πολιτικών και αφού ευχαριστήσαμε από καρδιάς τον καπετάν Άνθιμο και τη σύζυγό του για την ευγενική προσφορά τους, αναχωρήσαμε για τη Χαλκίδα, τελευταίο προορισμό της ημερήσιας εκδρομής μας, όπου είχαμε την ευκαιρία κατά τον δίωρο ελεύθερο χρόνο μας να περπατήσουμε κατά μήκος της μεγάλης και γεμάτης κόσμο παραλίας στην Ευβοϊκή πλευρά της πόλης και ν’ απολαύσουμε τον απογευματινό μας καφέ παρατηρώντας για μια ακόμη φορά το φαινόμενο της τοπικής παλίρροιας και της αλλαγής ροής των υδάτων.

Στη συνέχεια, πήραμε το δρόμο της επιστροφής με τραγούδι και φιλική κουβεντούλα. Φτάσαμε στην Πλατεία Τερψιθέας του Πειραιά, κατά τις 8.30 το βράδυ, ακριβώς στην ώρα μας, σύμφωνα με το πρόγραμμα, απόλυτα ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από όσα είχαμε δει και ζήσει όλοι μαζί κατά τη διάρκεια της εκδρομής μας.